Prison Break The Liar
S5, E3: When T-Bag ambushes Sara, he warns her that two of Poseidon’s henchmen, Van Gogh and A&W, may be following her. Meanwhile, Lincoln attempts to retrieve his confiscated passport to escape Yemen, and Michael plans his next move.