My Name Is Earl The Magic Hour
S4, E1: When Joy cons Make-A-Wish to send a celebrity to her trailer, Earl remembers a wish he stole from a dying child and decides it's time to cross him off the list. When he returns to the kid's home, he finds that little Buddy has exceeded all of the doctors' expectations and is still alive. Buddy asks Earl to produce his movie and suddenly all of Camden County find themselves starring in a high-octane action film. Randy surprises everyone when his acting skills get rave reviews.