The Magnificent Archibalds
S2, E11: Blair's favorite Thanksgiving traditions are ruined by her mother's new boyfriend (WALLACE SHAWN). Serena doesn't tell Aaron (JOHN PATRICK AMEDORI) about her past -- but Dan does.