Bones The Mutilation of the Master Manipulator
S10, E9: When the Jeffersonian team investigates the remains of a college psychology professor, the victim’s controversial social experiments on his grad students garners a list of highly motivated suspects. Meanwhile, Booth is sidelined with online traffic school, causing Brennan to team up with Aubrey, and Wendell struggles with his feelings towards a chemotherapy treatment nurse.