Bones The Nail in the Coffin
S9, E22: The Jeffersonian team investigates the death of Stephanie McNamara, the daughter of a wealthy family whose remains were found in a national park. When the team digs deeper into the circumstances surrounding her death, clues from the case lead them to believe she may be the Ghost Killer's latest victim, with a surprising connection to a previous victim. Meanwhile, the FBI Deputy Director takes a special interest in the team's high-profile case and Booth's career may be in for some changes.