The One After "I Do"
S8, E1: Monica and Chandler's wedding reception is almost upstaged by the news that Rachel is pregnant. Elsewhere at the party, Ross tries to impress a pretty single woman; Chandler has trouble on the dance floor; and Joey hopes to impress an important Broadway producer who is dating Chandler's mother.