The One in Barbados, Pt 1
S9, E23: The gang heads to Barbados for a paleontology convention where Ross is the keynote speaker; David (Hank Azaria) prepares to propose to Phoebe, but ex-boyfriend Mike (Paul Rudd) is not yet out of the picture.