The One Where Monica Sings
S9, E13: A night at Mike's piano bar gives Monica a very showy moment in the spotlight. Ross works on trying to move on after he witnesses Rachel and Gavin's kiss. Meanwhile, Chandler employs his secret skill to repair Joey's botched eyebrow-waxing job.