Friends The One Where Phoebe Hates PBS
S5, E4: Joey lands a job with a PBS telethon, which ignites an old hatred Phoebe has towards the network. Meanwhile, Monica tries to convince Rachel that she's dating someone from work to hide her relationship with Chandler.