Friends The One Where Ross Can't Flirt
S5, E19: Ross tries to flirt with the pizza delivery girl, with horrible results. Rachel loses a pair of earrings that Monica had lent to Phoebe. Joey doesn't know how to tell his grandma that his part in a television show has been cut.