The One With The Candy Hearts
S1, E14: Ross's first date in nine years is on Valentine's Day with a beautiful neighbor. Susan and Carol, also out on a romantic date; end up at the same restaurant. Joey sets Chandler up on a blind date - with Janice. And Phoebe, Rachel and Monica decide to spend the holiday building a boyfriend bonfire in their apartment.