The One with the Rumor
S8, E9: In this Thanksgiving episode, special guest star Brad Pitt plays Will, Monica's high school friend who was the only student fatter than Monica was. She invites him to Thanksgiving dinner with the gang, unaware that he isn't exactly fond of Rachel. Meanwhile, Chandler and Phoebe pretend to be enthralled with a televised football game in order to avoid helping Monica in the kitchen. And Joey vows to devour the entire turkey single-handedly.