The One with the Sharks
S9, E4: Phoebe has a talk with Ross that prompts her to realize that she's never had a long term relationship. Monica makes a startling discovery while visiting Chandler in Tulsa. Joey's date's apartment seems really familiar, although he doesn't remember sleeping with her before.