Nina the Starry Bride The Origin of Sin
S1, E1: In the wake of the death of Fortna's princess-priestess, Prince Azure purchases a young woman from the slums who shares her most defining feature; he sets out to turn her into a convincing impostor to cover up the death of his half-sister.