The Paris Attacks
S1, E1: Osama Krayem brengt een jaar door met de Islamitische Staat in Syrië. Dan sluit hij zich in Europa aan bij de terroristen die in 2015 de terreuraanslag in Parijs pleegden, waarbij 130 mensen om het leven kwamen.