Sex and the City The Perfect Present
S6, E3: Carrie visits Berger's apartment for the first time and discovers his 'ex-file.' Charlotte sacrifices pieces of her past as the day of her official conversion to Judaism approaches; a diaper-bag discovery forces Miranda to deal with the reality of Steve's new relationship; and in a bit of role-reversal, Samantha 'waits' on Jerry the waiter.