The Big Bang Theory The Perspiration Implementation
S9, E5: When the guys take fencing lessons from Barry Kripke (recurring guest star JOHN ROSS BOWIE), Sheldon finds himself in an awkward position when Kripke expresses interest in Amy. Also, Stuart struggles to bring in female customers into the Comic Book Store, so Penny, Amy and Bernadette come by to help him out.