The Pickett Line
S3, E7: The Masons run into trouble on the road when a family of outlaws intercepts their search-and-rescue mission. Meanwhile, looming doubts over the construction of a massive alien weapon ignite a conflict of interests. And an investigation to apprehend a killer on the loose hits a road block.