The Q Word
S2, E19: Their rookie year is coming to an end and officers Nolan, Chen and West are about to be squeezed harder than ever before as their training officers evaluate whether they are truly ready for the job. Meanwhile, after one of their rookie classmates is involved in a shooting, the team uncovers some unsettling evidence.