The Recluse in the Recliner
S9, E24: The Jeffersonian team investigates the death of Wesley Foster, a conspiracy blog writer who had arranged to meet up with Booth to discuss a previous case before his untimely death. Realizing that whoever killed Foster did not want him talking to Booth, the team has to try to figure out who is behind the death and how the previous case is relevant. As Booth and the Jeffersonian team dig deeper into the burgeoning conspiracy surrounding the man’s death, it’s evident Booth may be in over his head, and his future with the FBI is put in question.