The Big Bang Theory The Recollection Dissipation
S10, E20: Sheldon pushes himself to the limit when he collaborates on projects with Leonard and Howard as well as Amy on the same day. Also, Bernadette nears the end of her maternity leave and must return to work. JOEL MURRAY guest stars as Doug.