The Big Bang Theory The Relaxation Integration
S11, E3: As Sheldon stresses out about picking a wedding date, Amy tries to convince him that he has a more laid-back side by recording him talking in his sleep. Meanwhile Raj and Stuart (series regular KEVIN SUSSMAN) compete to win the heart of Bernadette’s new coworker, Ruchi (guest star SWATI KAPILA).