Car Kings The Resto-MACH 22
S1, E3: The iconic Mustang is off to the races when Team Galpin builds a '72 Mach-1 resto-mod to meet NASCAR superstar Joey Logano's need for speed; Beau makes a pit stop at SEMA to deliver a 2019 GT and gets taken for a spin in the Burn Yard.