Ransom The Return
S1, E1: Determined, aspiring negotiator Maxine Carlson jumps into a tense crisis and hostage negotiation run by top expert Eric Beaumont. Hoping to join his skilled team, she shares key info that helps resolve the crisis. Eric allows her to join them for a dangerous kidnapping case in Denver but she harbors a secret that could jeopardize the investigation. The team races to save the missing child from its captors, but uncovers a mystery that has plagued the family for eight years.