The Signs in the Silence
S6, E21: A 15-year-old Jane Doe, who is hearing impaired and unable to communicate, is found on the streets covered in blood and wielding a knife, leading the team to believe she is responsible for a recent murder. Meanwhile, Angela keeps Hodgins in the dark regarding the details of her pregnancy.