Lucky! The Talented Mr. Ferrari
S1, E3: Bernie extends beyond team boss when, before anyone else, he sees the future of Formula One on live television – and the boundless money that it will bring. But his ascendency is challenged by Jean-Marie Balestre, a ruthless political operator who represents the French establishment and wants complete control. Becoming President of the CSI, Balestre tries to bring Bernie to his knees.