The Wire The Target
S1, E1: In the pilot episode of this highly realistic drama series, Baltimore homicide detective Jimmy McNulty gets into hot water and winds up assigned to a detail of narcotics outcasts charged with investigating drug lord Avon Barksdale and his powerful operation in Franklin Terrace. Meanwhile, Avon's nephew D'Angelo is fresh off beating a murder rap, but he finds himself demoted upon his return to the gang.