Fais pas ci, fais pas ça The Ten Commandments
S1, E5: An aunt comes to have lunch at the Lepics’ and claims that one of them has stolen some money from her bag. How is it possible? Who took the money? Why? Another self-questioning moment at the Lepics while at the Bouleys it's all about politics! Eliott is running for elections as a class rep. Denis is in charge of the campaign and soon discovers that there is no pity among kids.