S2, E7: While investigating a mystifying drowning case, Audrey and Nathan stumble upon a secretive community on the outskirts of Haven, a close-knit family compound where children seem to be disappearing and where a dark secret has long been protected. They soon uncover a decades-old supernatural mystery that implicates the Rev, Nathan’s father, and even Lucy Ripley.