The Twist in the Twister
S7, E5: The team discovers the remains of a so-called “storm chaser” who seems to have died while following a tornado. But footage recorded during the storm ultimately leads them to believe he was murdered. Meanwhile, Booth becomes increasingly overprotective of Brennan both at home and in the field, and sleep-deprived Angela and Hodgins come to terms with having Angela’s father and rock musician (guest star Billy F. Gibbons) babysit their infant son.