How a Realist Hero Rebuilt the Kingdom The Wise Man Never Forsaketh an Advantage
S1, E6: The political situation on the neighboring lands with the king is reviewed by Hakuya; Souma and Liscia discuss the nature of their engagement; Souma overhears an argument between two soldiers about whether to side with or against the new king.