S1, E6: Concerned about her husband’s strange behavior, Margaret has a therapist hold a session for the family. Jeremy intercepts a letter to the family asking if they would like to send someone to speak at Treadwell’s furlough hearing, and it sends him into a rage. Olivia acts out, angry about her impending divorce.