Silicon Valley Third Party Insourcing
S1, E6: Richard feels threatened when the team hires a hacker; Jared seeks Peter Gregory's signature; Erlich and Dinesh compete for the attention of Gilfoyle's girlfriend; Dinesh faces a sexual dilemma.