S2, E18: In every episode of Guilty Pleasures, Dutch celebrities reveal their secret eating habits. They confess to 24Kitchen chef Perry de Man what their favorite guilty pleasures are. In this episode, Thomas Cammaert visits Perry, and together they make the classic vol-au-vent with fries.