Psycho-Pass Those Capable
S1, E2: While Kogami is recuperating from Akane’s Paralyzer shot, she begins to worry about whether she is suited to be an Inspector after the fallout from her first case. On her second day on the job, she begins to learn more about the Enforcers she works with.