Chicago Med Those Times You Have to Cross the Line
S8, E15: The hospital is in disarray when the janitors go on strike. Crockett treats a young girl injured on her family’s farm. Charles and Nellie’s schizophrenic patient returns to Med. Archer encounters a patient with foreign material in her stomach.