Ewoks To Save Deej
S1, E4: When Deej Warrick is poisoned by a deadly fungus, his sons Weechee, Willy and Wicket embark on a quest for the magical ingredients Master Logray needs to brew a cure: a lantern bird feather and a star urchin from a Dandelion Warrior.