Georgie & Mandy's First Marriage Todd's Mom
S1, E4: Things get awkward when Georgie and Mandy try to make new friends; Jim and Audrey get competitive playing a game with Connor; a fellow waitress at the diner is looking for fun in the wake of her recent divorce.