Tomorrow
S4, E12: With a glimpse into the dystopian world that could be if Dreyfuss comes to power, the team learns more about Lara (guest star Seychelle Gabriel). Knowing what is at stake, can Team Witness put a stop to the billionaire mad man before it’s too late.