Torn and Frayed
S8, E10: Naomi (guest star AMANDA TAPPING) tells Castiel that Crowley is holding an angel captive and Castiel must rescue him before Crowley's torture reveals their secrets. Castiel turns to Dean for help. Meanwhile, Sam reconnects with Amelia who asks him to make a choice: stay with her or leave and never contact her again.