Pistol Track 1 - The Cloak of Invisibility
S1, E1: Desperate to escape the bleak future that society has decreed for him, charismatic Steve Jones convinces Malcolm McLaren to manage his band, The Swankers. But Steve discovers that his “Cloak of Invisibility” cannot shield him from the audience's penetrating gaze.