S1, A5: Na hun verworven roem en succes, maken Daisy Jones & the Six zich op om hun eerste album op te nemen. Wanneer Billy en Daisy niet bereid blijken mee te werken aan elkaars materiaal, worden ze gedwongen om samen iets te schrijven. Dit blijkt een grotere uitdaging dan beiden hadden verwacht. Ondertussen ziet Karen een nieuwe kant van Graham tijdens een strandtrip.