Pistol Track 6 - Who Killed Bambi?
S1, E6: Malcolm decides that the Sex Pistols have become too much like a rock band; famous, inaccessible - and so he must blow them up. He tours the Pistols not in the big U.S. cities where they're loved, but in the South, where they're reviled. The pressure is unbearable, Johnny leaves the band, and a heroin-ridden Sid becomes lead singer. Steve desperately tries to hold the band together, but Nancy is found murdered in a New York City hotel room, and Sid is the main suspect.