RobiHachi Traveling Companions; Journey to the Star
S1, E1: Robby Yarge, a man who comes from wealth but has little luck in life, has a chance encounter with Hatchi Kita, a brilliant young man who is tired of the predictability of his life, and the two begin an adventure toward the world of Isekandar.