The Simpsons Treehouse of Horror XXI
S22, E4: Worried about the effects of violent video games, Marge encourages Bart and Milhouse to play board games; Lisa becomes smitten with a new student, a vampire; while on a second honeymoon, Homer and Marge rescue a castaway who escaped from his ship.