Bitten Trespass
S1, E3: Old chemistry resurfaces as Elena and Clay work together to track the Mutt to a warehouse rave. But when Elena threatens the Mutt and his fear triggers the Change, they are faced with fighting him in his wolf form, resulting in a deadly blood bath.