Mystery at Blind Frog Ranch Trespassers
S1, E5: Duane employs ground-penetrating radar to scan the land near a potential drill site, leading to a mysterious finding; trespassers prompt Charlie to increase security with a camera system and captures a frightening sight in the dead of night.