Triple Threat
S12, E2: Jamie joins forces with brother Jason and Aggressive Towing to pull off a triple rotator job; Team Reliable's Ty and Andy contend with trees and tight space to pull out an RV; Jamie gets emotional when one of his favorite trucks goes down in flames.