Person of Interest Trojan Horse
S2, E19: When the number of a leading tech executive comes up, Finch infiltrates her corporation to gather intel – but can't determine whether she is working in her company's best interest or planning to destroy it from the inside. Meanwhile, Carter continues to question Detective Beecher's (guest star STERLING K. BROWN) integrity after he provides incriminating information about a fellow detective.