Grey's Anatomy True Colors
S13, E23: The doctors of Grey Sloan encounter a difficult case involving a dangerous patient. Meanwhile, Owen receives life-changing news that pushes Amelia to step up to support him, and Alex attends a medical conference after making a shocking discovery.